خانه نتایج جستجو امور منزل، تاسیسات و تعمیرات بابایان، کارخانه و خدمات قالیشویی در تورنتو، کانادا ( 2706 )

بابایان، کارخانه و خدمات قالیشویی در تورنتو، کانادا ( 2706 )

دسته بندی: امور منزل، تاسیسات و تعمیرات
ایمیل: info@babayans.com
نام مدیر: Babayan Carpet Cleaning
زمینه تخصصی:
قالیشویی
نام مدیر:
Babayan Carpet Cleaning
تلفن:
4167517676
ایمیل:
info@babayans.com
آدرس:
21 Mobile Dr, Toronto, ON, M4A 1H5

قالیشویی Babayan

قالی‌ها، فرش‌ها، پارچه‌ها و اثاثیه‌های داخلی محل خود را با روش های تمیز کردن و تعمیر فرش بابایان به بهترین شکل ممکن نگه دارید. ما هم پارچه های مسکونی و هم عمده فروشی را انجام می دهیم. به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات قالیشویی در تورنتو، روش‌های تمیز کردن ما هم سریع و هم کارآمد ثابت شده است.

ما بیش از 120 سال است که در تورنتو قالیشویی انجام می دهیم، بنابراین می دانید که ما تجربه انجام هر کاری را که نیاز دارید داریم. منطقه خدمات گسترده ما شامل شهرهایی مانند Mississauga، North York، Vaughan، Scarborough و Etobicoke است. چه نیاز به تمیز کردن فرش در منزل خود داشته باشید و چه فرش محل کارتان نیاز به لکه برداری دارد، به ما تکیه کنید.

شناسه: 9302
منتشر شده : 13 دی 1402
بازدید : 84
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد