خانه نتایج جستجو امور منزل، تاسیسات و تعمیرات هیت د سوپ، کمپانی خدمات نظافتی در نورث یورک، کانادا ( 2705 )

هیت د سوپ، کمپانی خدمات نظافتی در نورث یورک، کانادا ( 2705 )

دسته بندی: امور منزل، تاسیسات و تعمیرات
ایمیل: info@hotthesoap.com
نام مدیر: Hit The Soap
زمینه تخصصی:
خدمات نظافت
نام مدیر:
Hit The Soap
تلفن:
6479221364
ایمیل:
info@hotthesoap.com
آدرس:
33, Empress ave, North York, Ontario M2N6Y7

از جمله خدمات ما :

  • آپارتمان ها

آپارتمان ها از نظر هزینه نظافت کمترین قیمت را دارند، خدمات شامل قسمت های بالکن و همچنین فضای داخلی است. با یک هزینه اضافی کوچک، خدمات خشکشویی برای زمانی که ما در آپارتمان شما می گذرانیم، دریافت خواهید کرد.

  • خانه ها

هزینه خدمات بسته به اندازه خانه و شرایط فاصله زمانی متفاوت است. گاراژ و حیاط خلوت نیز در عناوین خدمات گنجانده شده است. ما با پرداخت هزینه اضافی کمی از قوانین شما نیز مراقبت خواهیم کرد.

  • خدمات ارشد

ما برای سالمندان نرخ ثابتی داریم، کل مکان را تمیز می کنیم و همه مناطق را در کمترین زمان ضد عفونی می کنیم. ما در طول مدتی که در محل شما هستیم از ظروف و لباس‌های شسته شده مراقبت می‌کنیم.

شناسه: 9299
منتشر شده : 13 دی 1402
بازدید : 91
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد