خانه نتایج جستجو خودرو مهدی بنکدارزاده، فروش اتومبیل، کانادا ( 2525 )

مهدی بنکدارزاده، فروش اتومبیل، کانادا ( 2525 )

دسته بندی: خودرو
ایمیل: info@mehdibonakdarzadeh.com
نام مدیر: مهدی بنکدارزاده
زمینه تخصصی:
مدیر فروش
نام مدیر:
مهدی بنکدارزاده
تلفن:
4164029921
ایمیل:
info@mehdibonakdarzadeh.com
آدرس:
11240 Yonge St., Richmond Hill , Ontario, L4S1K9

هشتمین فروشنده برتر تویوتا در کانادا

لیسانس مهندسی مکانیک، در سال 2005 شروع به کار در صنایع فلزات و مواد معدنی در سمت های مختلف از جمله مدیر فنی فروش و مهندس فروش کردم.

من ماشین آلات کارخانه فولاد و کوره های ذوب و قطعات یدکی مانند غلتک، پمپ، یاتاقان، نسوز، کمپرسور و تجهیزات الکتریکی مانند موتور، سیستم کنترل PLC، سوئیچ، ترانسفورماتور، همه از ABB، SIEMENS، ANSALDO و سایر معروف ها را می فروشم. برندها علاوه بر محصولات فولادی مانند شمش فولادی، میلگرد و تیرآهن..

با توجه به تجربیاتم در این سال ها و شبکه ای که در کشورهای مختلف دارم، در آمریکای شمالی هم همین را دنبال می کنم. چون فردی چند کاره، عمل گرا و پویا هستم. همچنین، من ساختارمند، متقاعدکننده و با انگیزه دستاوردهایم هستم. من همیشه دوست دارم مهارت هایم را ارتقا دهم و از داشتن مسئولیت ها و چالش های زیاد لذت ببرم.

برای مشاهده اتومبیل های کارکرده Certified از وبسایت ما دیدن و تماس حاصل فرمایید

شناسه: 8638
منتشر شده : 6 آذر 1402
بازدید : 82
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد