خانه نتایج جستجو امور اقتصادی و بیمه احمد تاج دینی، شرکت بیمه در ونکوور، کانادا ( 3264 )

احمد تاج دینی، شرکت بیمه در ونکوور، کانادا ( 3264 )

دسته بندی: امور اقتصادی و بیمه
ایمیل: Cover@BCInsuranceagent.co
نام مدیر: احمد تاج دینی
زمینه تخصصی:
بیمه تکمیلی
نام مدیر:
احمد تاج دینی
تلفن:
6044464614
ایمیل:
Cover@BCInsuranceagent.co
آدرس:
Metro Vancouver, BC, Canada

احمد تاج دینی، شرکت بیمه در ونکوور

به عنوان یک نماینده بیمه Living Benefits با مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی مخابرات و تخصص بازاریابی، متعهد به ارائه پشتیبانی شخصی و ایجاد روابط قوی با مشتریانم هستم، من یک نماینده فروش مستقل (Independent Agent) هستم و محصولاتی که ارائه می کنم توسط شرکت بیمه Combined Insurance می شود.

من به مردم کمک میکنم تا در زمانی که دچار بیماری یا حادثه غیرمترقبه هستند و قادر به کار کردن نیستند بتوانند از عهده هزینه های پیش بینی نشده درمان و بستری شدن برآیند و برای آزمان آمادگی داشته باشند.

اشتیاق من برای خدمت به دیگران و تخصص من در صنعت بیمه و بازاریابی باعث می شود که به افراد کمک کنم تا پوشش بیمه ای را پیدا کنند که بهترین نیازهای آنها را برآورده می کند.

هدف من این است که به مشتریانم آرامش خاطر و امنیت مالی ارائه دهم، و به متعهد به ارائه بالاترین سطح خدمات و پشتیبانی برای کمک به شما در رسیدن به اهداف خود متعهد هستم.

شناسه: 11059
منتشر شده : 3 خرداد 1403
بازدید : 84
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد