خانه نتایج جستجو امور اقتصادی و بیمه پریسا پژوه، متخصص سرمایه گذاری در ونکوور، کانادا ( 3252 )

پریسا پژوه، متخصص سرمایه گذاری در ونکوور، کانادا ( 3252 )

دسته بندی: امور اقتصادی و بیمه
ایمیل: info@wiseinvest.ca
نام مدیر: پریسا پژوه
زمینه تخصصی:
متخصص سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی
نام مدیر:
پریسا پژوه
تلفن:
6042594242
ایمیل:
info@wiseinvest.ca
آدرس:
#850-1185 W Georgia St Vancouver , BC V6E 4E6 Canada

پریسا پژوه، متخصص سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی در ونکوور

پریسا که علاقه زیادی به اعداد و افراد دارد، یک متخصص سرمایه گذاری و برنامه ریزی مالی است. آنها با مأموریت توانمندسازی افراد از همه اقشار و دانش و ابزارهای موفقیت مالی، هدف خود را تجزیه مفاهیم پیچیده به بینش‌های مرتبط از طریق برنامه‌ریزی مالی شخصی و کارگاه‌های جذاب قرار داده‌اند.

پریسا از مشارکت فعال در ابتکارات جامعه محلی برای انعکاس اعتقاد آنها مبنی بر اینکه یک جامعه قوی سنگ بنای رفاه مالی است لذت می برد. تجربیات زندگی شخصی آنها توانایی آنها را برای ارائه مشاوره متناسب با چالش های منحصر به فرد جامعه LGBTQ+ غنی می کند.”

شناسه: 11023
منتشر شده : 3 خرداد 1403
بازدید : 21
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد