خانه نتایج جستجو خدمات صرافی و انتقال ارز صرافی نیا در نورث ونکوور، کانادا ( 3119 )

صرافی نیا در نورث ونکوور، کانادا ( 3119 )

دسته بندی: خدمات صرافی و انتقال ارز
ایمیل: info@nnce.ca
نام مدیر: صرافی نیا
زمینه تخصصی:
صرافی
نام مدیر:
صرافی نیا
تلفن:
6048075050
ایمیل:
info@nnce.ca
آدرس:
2 Marine Dr, North Vancouver, BC V7P 1S4, Canada

صرافی نیا در نورث ونکوور

صرافی نیا با سالها تجربه و کارنامه ای درخشان در نورث ونکوور کانادا آماده ارائه انواع خدمات ارزی مورد نیاز هموطنان گرامی در سراسر کانادا می باشد. این صرافی افتخار دارد با پرسنلی با تجربه و آشنا به ضوابط و مقررات تعیین شده توسط دولت کانادا، انواع خدمات صرافی، حواله ارزی و نقل و انتقالات مالی را در اسرع وقت و با بهترین نرخهای ممکن به مشتریان گرامی ارائه نماید.

با توجه به نواسانات همیشگی نرخ ارز در ونکوور و سایر شهرهای کانادا و نیاز به پاسخگویی فوری به استعلامات و خدمات مورد نیاز هموطنان گرامی، پرسنل این صرافی همواره در نرم افزارهای پیام رسان واتس اپ و تلگرام آنلاین بوده و آماده پاسخگویی به سئوالات یا درخواستهای مشتریان گرامی می باشند.<br /> در صورت نیاز به اطلاع فوری از نرخ ارز یا پیگیری وضعیت حواله ارزی خود کافیست با شماره تلفن های داده شده تماس گرفته و یا به آیدی های واتس اپ یا تلگرام که در اختیار شما قرار داده شده است پیام ارسال نمایید.

شناسه: 10615
منتشر شده : 11 اردیبهشت 1403
بازدید : 97
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد