خانه نتایج جستجو خدمات صرافی و انتقال ارز صرافی گیشا در ریچموندهیل، کانادا ( 3098 )

صرافی گیشا در ریچموندهیل، کانادا ( 3098 )

دسته بندی: خدمات صرافی و انتقال ارز
ایمیل: info@gisha.exchange
نام مدیر: صرافی گیشا
زمینه تخصصی:
صرافی
نام مدیر:
صرافی گیشا
تلفن:
6475491979
ایمیل:
info@gisha.exchange
آدرس:
8910 Yonge St, Richmond Hill, ON L4C 0L7, Canada

صرافی گیشا در ریچموندهیل

صرافی گیشا با مدیریت جناب آقای علی اکبر طهرانی با سابقه بیش از 10 سال انجام خدمات صرافی در شهر تورنتو بدون هیچگونه محدودیت و پیچیدگی های جغرافیایی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

این مجموعه با هدف تبدیل و انتقال کلیه ارزهای معتبربه اقصی نقاط جهان در کشور کانادا با اخذ مجوزهای لازم به ثبت رسیده است.

همکاران ما در صرافی گیشا با هدف ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای مشتریان خود، با افتخار اماده خدمت رسانی می باشند.

آقای علی اکبر طهرانی که با سال ها سابقه مدیریت در حوزه بانکداری و فن آوری اطلاعات ( ریاست سابق اداره محاسبات و الکترونیک بانک سپه ) در سال 1998 به کشور کانادا مهاجرت نموده و در سال 2010 با تاسیس شرکت شتاب آنلاین برای اولین بار با اتصال دستگاه های کارتخوان ( POS ) در  کشور کانادا به شبکه شتاب امکان خرید با کارت های عضو شبکه شتاب را برای هم میهنان عزیمان در کانادا را فراهم نمودند و همچنین با ارایه خدمات نقل و انتقال و انجام حواله ارزی خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارایه نمودند.

ایشان در سال 2020 در راستای گسترش خدمات خود با اخذ مجوزهای لازم اقدام به تاسیس و بازگشایی صرافی گیشا نمودند.

در حال حاضر صرافی گیشا با کادری مجرب و اموزش دیده خدمات گسترده مالی در حوزه حوالجات ارزی و همچنین تبادل رمزارزها، در حال خدمت رسانی به مشتریان خود میباشد.

“گیشا” نامی که می شناسید و به آن اعتماد دارید

شناسه: 10552
منتشر شده : 11 اردیبهشت 1403
بازدید : 84
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد