خانه نتایج جستجو خدمات صرافی و انتقال ارز صرافی شریف در مونترال، کانادا ( 3089 )

صرافی شریف در مونترال، کانادا ( 3089 )

دسته بندی: خدمات صرافی و انتقال ارز
ایمیل: sharif@gmail.com
نام مدیر: صرافی شریف
زمینه تخصصی:
صرافی
نام مدیر:
صرافی شریف
تلفن:
5145616408
ایمیل:
sharif@gmail.com
آدرس:
261 Boulevard Cote Vertu Ouest, Saint-Laurent, QC H4N 1C8, Canada

صرافی شریف در مونترال

برای معاملات شخصی یا تجاری، روی ما حساب کنید. چه مقیم کانادا باشید و چه خارجی که مایل به تبدیل ارز به پول نقد هستید، از خدمات ما استفاده کنید. قیمت های ما را بپرسید نرخ ارز ما نشانگر است و می تواند چندین بار در طول روز به روز شود. شما می توانید با ذکر نام خود و تعیین مبلغ مورد نیاز، نرخ های ما را به دلار کانادا رزرو کنید. از آنجا به شما یک تاخیر (2 ساعت) می دهیم.

ما معاملات نقدی و همچنین خرید و فروش ارز را انجام می دهیم. برای تراکنش های نقدی بزرگ، لطفا با بانک خود تماس بگیرید تا بلیط خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است که برداشت به صورت نقدی انجام می شود. (حفظ رسید بانک مهم است)

 

شناسه: 10524
منتشر شده : 10 اردیبهشت 1403
بازدید : 85
SharifExchange SharifExchange
261 Boulevard Cote Vertu Ouest, Saint-Laurent, QC H4N 1C8, Canada
ارسال پیام
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد