خانه نتایج جستجو مهاجرت آرش بهرامی، شرکت مهاجرتی بهرامی در ونکوور، کانادا ( 3074 )

آرش بهرامی، شرکت مهاجرتی بهرامی در ونکوور، کانادا ( 3074 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: info@immigration-visa.ca
نام مدیر: آرش بهرامی
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
آرش بهرامی
تلفن:
7783401777
ایمیل:
info@immigration-visa.ca
آدرس:
1140 W Pender St, Vancouver, BC V6E 2R9, Canada

آرش بهرامی، شرکت مهاجرتی بهرامی در ونکوور

سازمان مهاجرتی بهرامی در ونکوور شرکت ثبت شده کانادایی در شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا است که فعالیت خود را در سال ۲۰۱۱ تحت مدیریت آقای آرش بهرامی٬ عضو رسمی شورای قانون گذاری مشاورین رسمی مهاجرت کانادا (ICCRC) به شماره عضویت R418351 مشاور رسمی و وکیل مهاجرتی کانادا (RCIC) شروع کرده است، با قبول وکالت و اخذ ویزاهای اقامت دائم و موقت شامل ویزاهای تجاری استارت‌آپ، کارآفرینی، خرید بیزینس، ویزاهای تحصیلی، ویزای نیروی متخصص فدرال و استانی، اسپانسرشیپ و وکالت پرونده‌هایی که باید در جلسات دادگاه‌های مهاجرتی و دادگاه‌های تجدید نظر تصمیم‌گیری کرد خدمات و سرویس‌های موردنیاز را ارائه می‌دهد.

 

شناسه: 10478
منتشر شده : 10 اردیبهشت 1403
بازدید : 87
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد