خانه نتایج جستجو مهاجرت آی آر کانادا، موسسه مهاجرتی در نورث یورک، کانادا ( 3068 )

آی آر کانادا، موسسه مهاجرتی در نورث یورک، کانادا ( 3068 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: Info@ircanadian.com
نام مدیر: آی آر کانادا
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
آی آر کانادا
تلفن:
6478498030
ایمیل:
Info@ircanadian.com
آدرس:
North American Centre, 5700 Yonge St, North York, ON M2M 4K2, Canada

آی آر کانادا، موسسه مهاجرتی در نورث یورک

شرکت مهاجرتی آی آر کانادا (IR Canada Immigration Consultant Inc. ) توسط مصطفی سمیعی مشاور رسمی مهاجرت کانادا با شماره ثبت R520781 جهت خدمات رسانی به متقاضیان مهاجرت و ویزای کانادا راه اندازی شده است.

قابل ذکر است که بر اساس قوانین کانادا تنها وکلا و مشاورین رسمی مهاجرت کانادا میتوانند به موکلین خود خدمات مهاجرت ارایه نمایند و فعالیت سایر افراد در این حوزه از نظر دولت کانادا جرم بوده و میتواند تا سقف دو سال حبس و ۱۰۰ هزار دلار جریمه نقدی در پی داشته باشد. اگرچه در داخل کانادا به دلیل اینکه فعالیت غیر مجاز در حوزه مهاجرت جرم است افراد بدون مجوز کمی هستند که آشکارا خدمات مهاجرت ارائه میدهند

خط مشی ایران کانادا ارائه مشاوره تخصصی و جامع به موکلین در داخل و خارج کانادا و یافتن بهترین راه های قانونی جهت تسهیل در دستیابی به اهداف ایشان است.

شناسه: 10460
منتشر شده : 10 اردیبهشت 1403
بازدید : 78
IrCanadaImmigration IrCanadaImmigration
North American Centre, 5700 Yonge St, North York, ON M2M 4K2, Canada
ارسال پیام
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد