خانه نتایج جستجو مهاجرت نوا علمی، موسسه مهاجرتی در تورنتو، کانادا ( 3062 )

نوا علمی، موسسه مهاجرتی در تورنتو، کانادا ( 3062 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: immigration@navaelmilawyer.com
نام مدیر: نوا علمی
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
نوا علمی
تلفن:
6479797068
ایمیل:
immigration@navaelmilawyer.com
آدرس:
85 E Liberty St, Toronto, ON M6K 3R4, Canada

نوا علمی، موسسه مهاجرتی در تورنتو

ناوا موسس موسسه حقوقی است. او در پاریس، فرانسه به دنیا آمد و بزرگ شد و ایرانی تبار است. او در سال 2012 به کانادا نقل مکان کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه قانون مهاجرت به کانادا مشغول به کار است.

شرکت حقوقی نوا المی، عضو دارای مجوز انجمن حقوقی کانادا بالا و کانون وکلای کانادا، به افراد، کارمندان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا بتوانند با موفقیت در کانادا اقامت کنند

ما یک شرکت حقوقی مهاجرت با خدمات کامل هستیم که بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود تمرکز دارد. از مهاجرت گرفته تا تاسیس و توسعه کسب و کار، تا یافتن مکان تجاری مناسب برای کسب و کار شما. ما همچنین به شرکت های کانادایی کمک می کنیم تا با آوردن استعدادهای خارجی به کانادا به کمبود نیروی کار خود پاسخ دهند.

ما به ایجاد راه‌حل‌هایی برای مواجهه با چالش‌هایی که مشتریانمان قبل، در حین و پس از مهاجرت به کشوری جدید با آن مواجه هستند، معتقدیم.

کانادا حدود 100 برنامه مهاجرتی مختلف دارد. با ما تماس بگیرید تا بدانید کدام برنامه برای شما بهترین است.

شناسه: 10441
منتشر شده : 10 اردیبهشت 1403
بازدید : 87
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد