خانه نتایج جستجو مهاجرت رضا اسلامی، سازمان مهاجرتی آرنیکا ویزا در مونتزال، کانادا ( 3060 )

رضا اسلامی، سازمان مهاجرتی آرنیکا ویزا در مونتزال، کانادا ( 3060 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: info@arnikavisa.com
نام مدیر: رضا اسلامی
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
رضا اسلامی
تلفن:
5146600441
ایمیل:
info@arnikavisa.com
آدرس:
1617 Sherbrooke St W, Montreal, QC H3H 1E2, Canada

رضا اسلامی، سازمان مهاجرتی آرنیکا ویزا در مونتزال

تیم‌های آگاه ما به شما کمک می‌کنند تا چالش‌هایی را که در جریان‌های مهاجرتی مختلف با آن مواجه هستید، یا ویزای اقامت موقت (TRV)، اقامت دائم (PR)، یا درخواست کلاس تجاری، به شما کمک کنند. ما مهارت و تخصص را داریم تا به شما در عبور از هر مانعی که در کانادا با آن برخورد می کنید کمک کنیم. با فرصت‌های عظیمی که در انتظار افراد مهاجر ماهر و با تجربه است تا اقتصاد در حال گسترش کانادا را پیش ببرند، تیم متخصصان ما برای کمک به شما در برداشتن گام بعدی در تلاش‌های اسکان خود در دسترس هستند. تیم ما با راهنمایی گام به گام شما در فرآیند مهاجرت از واجد شرایط بودن به روابط عمومی، و پس از آن با اقامت راحت در کانادا، پشتیبانی درجه یک را ارائه می دهد، بنابراین می توانید به تمرکز بر خانواده و تجارت خود بازگردید.

شناسه: 10433
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 88
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد