خانه نتایج جستجو مهاجرت مریم جمشیدیان، سازمان مهاجرتی آراد در کلگری، کانادا ( 3059 )

مریم جمشیدیان، سازمان مهاجرتی آراد در کلگری، کانادا ( 3059 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: Maryam@aradvision.com
نام مدیر: مریم جمشیدیان
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
مریم جمشیدیان
تلفن:
5872886694
ایمیل:
Maryam@aradvision.com
آدرس:
Alberta, Canada

مریم جمشیدیان، سازمان مهاجرتی آراد در کلگری

گروه مهاجرتی آراد ویژن، گروه مهاجرتی- حقوقی ست که در خصوص مهاجرت به کانادا و امور مرتبط در زمان کوتاه و به صورت تخصصی شما را در اخذ اقامت کانادا یاری می دهد.

خانم دکتر مریم جمشیدیان با پیشینه ۱۵ سال وکالت در ایران و کانادا، عضو رسمی وکلای کانادایی استان آلبرتا متخصص در امور مهاجرت به کانادا، برای اتباع خارجی که به دنبال اخذ ویزا و ورود به کانادا به صورت دائم یا موقت هستند، مشاوره ارائه نموده و نمایندگی شما را برعهده می‌گیرد.

گروه مهاجرتی آراد ویژن با دارا بودن کادر مجرب، قابل اعتماد و متخصص در انجام امور مهاجرتی، به شما یاری می‌رساند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین و کاراترین روش مهاجرتی را از میان روش‌های گوناگون اکسپرس انتری، سرمایه گذاری، استارت آپ، دانشجویی، استانی، توریستی و… برگزیده و مسیری مطمئن را برای مهاجرت به کانادا در پیش بگیرید.

همچنین این دفتر با دفاع از پرونده های مهاجرتی شما در دادگاه های فدرال و رفع ریجکتی، این امکان را فراهم می آورد تا با خاطری آسوده آینده ای بهتر را در کشور کانادا جستجو نمایید.

شناسه: 10430
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 90
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد