خانه نتایج جستجو مهاجرت رضا ناظر، موسسه مهاجرتی ناظر در تورنتو، کانادا ( 3051 )

رضا ناظر، موسسه مهاجرتی ناظر در تورنتو، کانادا ( 3051 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: rezanazer@gmail.com
نام مدیر: رضا ناظر
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
رضا ناظر
تلفن:
4169150050
ایمیل:
rezanazer@gmail.com
آدرس:
6101a Yonge St, Toronto, ON M2M 3W2, Canada

رضا ناظر، موسسه مهاجرتی ناظر در تورنتو

مهاجرت به کشور کانادا و تصمیم گیری در این باره گام بزرگی برای کسانی است که رویای زندگی بهتر در کانادا را در سر می پرورانند، همچنین اطمینان از این امر که پروسه مهاجرتی بدون هیچ مشکل و با موفقیت طی خواهد شد از اهمیتی اساسی برای متقاضیان برخوردار است.

چنانچه قصد مهاجرت به کانادا برای اقامت دایم، اسپانسر کردن یکی از اعضای خانواده تان از خارج از کشور و یا تصمیم به اخذ اقامت موقت از طریق ویزای موقت کار، دانشجویی و توریستی را دارید، دفتر حقوقی و مهاجرتی ما می تواند در طول روند مهاجرت همراه شما بوده و پرونده مهاجرت کانادا شما را به کامل ترین وجه مورد نظر به مقامات سازمان مهاجرت کانادا ارسال نماید.

هدف اولیه و اصلی شرکت و تیم مهاجرتی رضا ناظر ارایه سرویس مهاجرتی در جهت کمک به پرونده مهاجرت شما و کسب اطمینان از این امر است که متقاضیان مهاجرت به کانادا موفق به اخذ ویزای اقامت دایم و یا موقت خواهند شد

شناسه: 10406
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 89
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد