خانه نتایج جستجو مهاجرت شروین کرمانشاهی، شرکت مهاجرتی ای ویزا در ونکوور، کانادا ( 3049 )

شروین کرمانشاهی، شرکت مهاجرتی ای ویزا در ونکوور، کانادا ( 3049 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: shervin@evisaimmigration.com
نام مدیر: شروین کرمانشاهی
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
شروین کرمانشاهی
تلفن:
7786803644
ایمیل:
shervin@evisaimmigration.com
آدرس:
1166 Alberni St, Unit #1108, Vancouver, BC V6E 3Z3

شروین کرمانشاهی، شرکت مهاجرتی ای ویزا در ونکوور

ما در e-Visa بر این باوریم که همه لایق شروع یک زندگی جدید و تحقق رویاها‌شان در کانادا هستند. ماموریت ما همراهی و کمک به متقاضیان برای آمدن به کانادا و تبدیل شدن به یک مهاجر موفق و رساندن افراد به عزیزانشان در این کشور است. بر این موضوع واقفیم که پروسه مهاجرت می‌تواند پیچیده و پر تنش باشد، به همین منظور خدماتی را فراهم کرده‌ایم که نه تنها مسیری مناسب برای ورود و اخذ اقامت کانادا را برای شما فراهم می‌کند، بلکه برای رساندن شما به اهدافتان در کشور کانادا نیز بسیار موثر و مفید واقع شود. خدمات جامع و تخصصی e-Visa هرآنچه برای مهاجرت و موفقیت در کانادا نیاز دارید را شامل می‌شود.

از شروع کار در سال 2014، همیشه برای بهتر شدن زندگی افراد و متقاضیان از طریق مهاجرت به کانادا و ساخت آینده‌ای بهتر برای آن‌ها در این کشور متعهد بوده‌ایم. در طی این سال‌ها، ما هزاران نفر از بیش از 60 کشور مختلف را از برنامه‌ریزی اولیه تا اخذ تابعیت کانادایی همراهی کرده‌ایم.

شناسه: 10400
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 87
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد