خانه نتایج جستجو مهاجرت رعنا یاوری، وکیل رسمی مهاجرت در ونکوور، کانادا ( 3045 )

رعنا یاوری، وکیل رسمی مهاجرت در ونکوور، کانادا ( 3045 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: ryavari@macleanlaw.ca
نام مدیر: رعنا یاوری
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
رعنا یاوری
تلفن:
6049672802
ایمیل:
ryavari@macleanlaw.ca
آدرس:
1021 W Hastings St, Vancouver, BC V6E 0C3, Canada

رعنا یاوری، وکیل رسمی مهاجرت در ونکوور

رعنا یاوری در دو دادگاه استانی و عالی بریتیش کلمبیا حضور یافته و در میانجیگری، داوری و مذاکره برای حل و فصل انواع اختلافات شرکت کرده است.

رعنا روی پرونده های پرمخاطب کار کرده و قراردادهای پیچیده ازدواج و جدایی را تنظیم کرده است. او نماینده مشتریان در سراسر بریتیش کلمبیا در تمام امور مربوط به حضانت، دسترسی، سرپرستی کودک، تقسیم اموال، حمایت از فرزند و همسر و طلاق است.

علاقه رعنا به کمک به مردم او را به سمت قانون خانواده کشاند. او به مشتریان خود اهمیت می دهد و به آنها کمک می کند تا از طریق آن اشتیاق و اجرای قانون خانواده به آنها کمک کند. توانایی او در ایجاد تعادل بین همدلی و حرفه ای بودن تضمین می کند که مشتریانش در طول هر مرحله از این فرآیندهای چالش برانگیز مورد حمایت و مراقبت قرار می گیرند. او توانایی اثبات شده ای برای ارائه نتایج موفقیت آمیز به حتی طاقت فرساترین و به ظاهر غیرقابل حل ترین موارد دارد.

شناسه: 10388
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 87
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد