خانه نتایج جستجو مهاجرت سپهر فلاحتی، موسسه مهاجرتی در تورنتو، کانادا ( 3042 )

سپهر فلاحتی، موسسه مهاجرتی در تورنتو، کانادا ( 3042 )

دسته بندی: مهاجرت
ایمیل: info@SEPimmigration.com
نام مدیر: سپهر فلاحتی
زمینه تخصصی:
مهاجرت
نام مدیر:
سپهر فلاحتی
تلفن:
6478644224
ایمیل:
info@SEPimmigration.com
آدرس:
211 Finch Ave W, Toronto, ON, Canada M2R 1M2

سپهر فلاحتی، موسسه مهاجرتی در تورنتو

ما نگرانی های شما را در مورد روند مهاجرت به کانادا می دانیم.

سازمان مهاجرتی “SEP Immigration” یک موسسه مهاجرتی کانادایی است که در تورنتو‌ی کانادا واقع شده است. این سازمان مهاجرتی به مدیریت آقای سپهر فلاحتی (وکیل مهاجرت به کانادا)، عضو رسمی انجمن وکلای مهاجرت کانادا (ICCRC) با شماره عضویت «R533959» ارائه دهنده خدمات گسترده مهاجرتی در کانادا می‌باشد.

ما در موسسه مهاجرتی سپهر فلاحتی، در همه‌ی زمینه‌های قانون مهاجرت کانادا فعالیت می‌کنیم و تجربه‌ای در زمینه موضوعات مختلف از جمله: درخواست‌های اقامت موقت و دائم، همچنین برنامه‌های سیتیزن شیپی کانادا داریم.

شناسه: 10379
منتشر شده : 7 اردیبهشت 1403
بازدید : 85
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد