خانه نتایج جستجو املاک مریم عباس نژاد، مشاور املاک در نیومارکت، کانادا ( 2950 )

مریم عباس نژاد، مشاور املاک در نیومارکت، کانادا ( 2950 )

دسته بندی: املاک
ایمیل: maryam.abbasnejad@century21.ca
نام مدیر: مریم عباس نژاد
زمینه تخصصی:
مشاور املاک
نام مدیر:
مریم عباس نژاد
تلفن:
4379717679
ایمیل:
maryam.abbasnejad@century21.ca
آدرس:
17035 Yonge Street, Newmarket, Ontario L3Y 5Y1

مریم عباس نژاد، مشاور املاک در نیومارکت

مریم عباس نژاد یک مشاور املاک باتجربه با سابقه متنوع در مهندسی و مدیریت بازرگانی است. مریم با داشتن مدرک لیسانس مهندسی شیمی و مجهز به گواهینامه مدیریت بازرگانی بین المللی، ترکیبی منحصر به فرد از هوش فنی و بینش استراتژیک را در صنعت املاک و مستغلات به ارمغان می آورد.

مریم با بیش از یک دهه تجربه در زنجیره تامین، تدارکات و فروش، مهارت های خود را در تحقیقات بازار، مذاکره و حل مشکلات تقویت کرده است. تعهد او به برتری و توجه دقیق به جزئیات، او را به مشاوری قابل اعتماد در راهنمایی مشتریان از طریق پیچیدگی های بازار املاک تبدیل کرده است.

شناسه: 10095
منتشر شده : 21 اسفند 1402
بازدید : 110
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد