خانه نتایج جستجو املاک سوری میرفارسی، مشاور املاک در ریچموندهیل ، کانادا ( 2949 )

سوری میرفارسی، مشاور املاک در ریچموندهیل ، کانادا ( 2949 )

دسته بندی: املاک
ایمیل: info@surimirfarsi.com
نام مدیر: سوری میرفارسی
زمینه تخصصی:
مشاور املاک
نام مدیر:
سوری میرفارسی
تلفن:
4164004203
ایمیل:
info@surimirfarsi.com
آدرس:
#23-120 West Beaver Creek Rd, Richmond Hill, Ontario, L4B 1L2

سوری میرفارسی، مشاور املاک در ریچموندهیل

سوری؛ تعهد، سخت کوشی، کار هوشمندانه و نگرش مثبت است، اینها کلیدهای موفقیت او هستند. هنگامی که خانه خود را با سوری لیست کردید، تیم کاملی از متخصصان و متخصصان را دریافت خواهید کرد تا مطمئن شوید که از مزایای شما محافظت می شود. او با کارگزاری Re/Max Central Realty کار می کند قبل از اینکه از مزایای بسیاری از خدمات استفاده کنید و خانه خود را در دستان باتجربه او قرار دهید! با مدرک لیسانس در دانشگاه، دیپلم و گواهی در دوره های کالج از حسابداری ساده و کتابداری تا کمک اداری. او دارای اعتماد به نفس است، مهارت هایی برای دادن دلارهای برتر به شما دارد، برای خدمات و تجربه فوق العاده، می توانید برای تمام امور املاک و مستغلات خود با شماره 416-400-4203 سوری تماس بگیرید. از اینکه وقت گذاشتید و درباره کلیه خدمات حرفه ای املاک سوری میرفارسی مطالعه کردید متشکریم

شناسه: 10092
منتشر شده : 21 اسفند 1402
بازدید : 98
SuriMirfarsi SuriMirfarsi
#23-120 West Beaver Creek Rd, Richmond Hill, Ontario, L4B 1L2
ارسال پیام
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد