خانه نتایج جستجو املاک نادی جاهدیان، مشاور املاک در تورنتو، کانادا ( 2942 )

نادی جاهدیان، مشاور املاک در تورنتو، کانادا ( 2942 )

دسته بندی: املاک
ایمیل: nadijahedian@yahoo.ca
نام مدیر: نادی جاهدیان
زمینه تخصصی:
مشاور املاک
نام مدیر:
نادی جاهدیان
تلفن:
4168775515
ایمیل:
nadijahedian@yahoo.ca
آدرس:
Toronto, ON, Canada

نادی جاهدیان، مشاور املاک در تورنتو

نادی جاهدیان تجربه خود را به عنوان یک صاحب کسب و کار در صنعت خدمات به Remax Realtron آورده است. قبل از پیوستن به تیم Remax Realtron، او سال‌ها کسب‌وکار موفقی را اداره می‌کرد و همچنین خانه‌های خود را به عنوان سرمایه‌گذاری شخصی تغییر داد. به عنوان یک متخصص ارائه دهنده خدمات، او یاد گرفت که چگونه صبور، جزئیات گرا، فعال و مدافع قوی برای همه مشتریان خود باشد.

به عنوان مشاور املاک شما، او وکیل شما خواهد بود، چه در حال خرید و چه در حال فروش باشید، او به طور خستگی ناپذیری برای ارتقای بهترین منافع شما تلاش خواهد کرد.

شناسه: 10071
منتشر شده : 21 اسفند 1402
بازدید : 89
تورنتو - کانادا
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

Khodemoun.com راهنمای مشاغل ایرانیان کانادا

خودمون، راهنمای بهترین مشاغل و کسب و کارهای ایرانیان مقیم کاناداست. در سرتاسر کانادا بیش از ۳۰۰ هزار ایرانی زندگی میکنند که صاحب ده ها هزار کسب و کار در زمینه های مختلف هستند. وب سایت خودمون حلقه واسط این کسب و کارهاست و هم برای افرادی که تازه به کانادا نقل مکان کرده اند و هم برای قدیمی تر های کانادا فرصت شناخت بهتر و بیشتر این کسب و کارها را فراهم کرده تا به رشد و اعتلای این جامعه فرهیخته کمک کند.

در صورتی که شما هم کسب و کاری دارید و ارایه خدمات میکنید به راحتی میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را در خودمون ثبت کنید .

کلیه حقوق این قالب متعلق به Wholesalehall میباشد